Більше 85% користувачів інтернету шукають інформацію за допомогою пошукових систем, і якщо сайт знаходиться в перших рядках результатів пошуку, то успіх гарантований.
Ще один з ефективних способів проведення рекламної компанії в мережі є розміщення реклами, зміст якої відповідає тематиці сайту, на якій вона міститься. Це так звана контекстна реклама в інтернеті, у вигляді тексту або банера. В основному таку рекламу розміщують на порталах електронної пошти і дуже популярних зараз соціальних мережах.
Основною метою просування сайту є збільшення цільової аудиторії. Чим більше кількість відвідувачів на сайті, тим більше збільшуються і продажу. Статистика свідчить – з 100 відвідувачів сайту 1 людина є потенційним покупцем. І це досить хороший показник, враховуючи кількість людей, що шукають потрібний їм товар або послуги в інтернеті.
З вищесказаного не важко здогадатися, що найбільш популярними будуть ті сайти, хто знаходиться в ТОПі пошукових систем. За статистикою лише невеликий відсоток користувачів доходять до 3-й сторінки пошукових систем.
Тому для досягнення таких результатів і необхідна оптимізація сайту для пошукових систем і пошукове просування сайту. В “просування сайту” як правило входить пошукова оптимізація сайту – це редагування цієї сторінки з огляду на певні вимоги пошукових систем (зміна мета-тегів, SEO-копірайтинг і т.п.) з подальшим просуванням сайту в обраних рекламодавцем пошукових системах. Послуги SEO (наповнення сайту текстом за ключовими словами, привабливим для пошукача) з просування сайту в пошукових системах важко віднести до реклами як такої, але вони часто забирають більшу частину, якщо не весь рекламний бюджет, виділений на просування компанії в Інтернеті.
Основне завдання SEO (комплекс заходів для підняття позицій сайту в результатах видачі пошукових систем по певних запитах користувачів) – збільшити відвідуваність сайту, змусити кожного, хто зайде на сайт, залишитися там якомога довше, і все це тільки за допомогою оптимізації сайту і його пошукового просування. Оптимізація сайту також включає в себе і роботу з текстом. Це може бути написання SEO-текстів чи складання “правильних” мета-тегів. Метою пошукової оптимізації сайту є не тільки створення “зрозумілих” текстів для пошукових систем. Головним є написання унікального, цікавого і корисного матеріалу для людей, яких цікавить інформація, представлена на оптимизируемого сайті.
На даний момент це найефективніший вид реклами з ідеальним співвідношенням ціна-якість.